dijous, 5 de gener del 2012

Nit de reis!

Recordo la nit de reis d'una forma molt especial. Com si fos ara, veia amb els meus propis ulls com els camells pujaven per una escala de bombers fins el nostre balcó a menjar el pa i veure l'aigua que els hi havíem deixat al costat de les sabatilles. És clar, les sabatilles per què els reis sabessin l'edat dels nens de casa... ara hi caic! jajaja! Els meus pares treballaven sempre l'endemà, per això els reis començaven els repartiment per Sants, i així només calia fer veure que anàvem a dormir. I què divertit ser els primers! Quin honor! Recordo regals molt xulos i d'altres molt típics de la nit de reis, d'aquells que es veuen per la Gran Via... caramels, carbó, firetes... Per a tots era la nit més llarga de l'any!

Dies abans, els meus tiets em portaven a entregar la carta al rei del Portal de l'Àngel. Em feia molt de respecte veure el rei de tan aprop, però tocava fer-ho, com també sempre em feien la foto de rigor. I dies després, a la cavalcada s'ha dit! Carrosses, regals, caramels, i moltes caixes de regals. Quin tinglado!

Recordant coses impossibles, també recordo a la perfecció, com si l'hagués vist, l'angelet que em deixava un regalet sota el coixí quan se'm queia una dent. Quina passada la imaginació que tenim de petits.

Jo voto per recuperar-la!
Siguem petits, honorem la màgia, la imaginació, el nostre nen/a interior que és el motor dels nostres somnis! A per ells!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada