dissabte, 18 de setembre del 2010

Un món per estrenar - Martí Soriano

Benvinguda la inspiració dels petits-GRANS moments!
Ahir a la nit vaig poder gaudir en directe de les cançons (música i lletres) del Martí Soriano, cantautor. Bon ambient, bon lloc (al nostre barri del Clot!) i pura passió per la música i per regalar-nos un vetllada de concert extraordinària.
La passió, les ganes, les infinites hores dedicades a composar, per trobar la nota addient, la paraula exacta s'entreveuen en cada acord, en cada síl·laba, i fan que cada cançó sigui d'una bellesa extrema i d'alt contingut. Felicitats i gràcies Martí!

Us deixo algunes estrofes de les cançons que m'han copsat, podeu fer un tastet de la seva música al web http://www.myspace.com/martimusica i http://www.martiweb.cat/ i veure'ns en el proper concert!  Quedem?? (9 d'octubre Bar Macondo).

Per fer propòsits per l'any nou em sobrarien els motius
però avui em conformo amb sentir-me viu
quan arribin els mals records.

Perquè no obstant a fora el món està girant
i és que amb el que fas que la vida et va canviant

I cada dia hi ha un moment
que creuo la mirada amb l'inconscient
el reflexe d'un vidre o un bassal lluent

Et mous pel que creus que és nou
i no saps bé si et commou
ens vols fer creure que ho tens tot
i mai sabràs si ets tu i prou

Calla la gent, dorm el soroll
quan tot és fosc, riuen els morts
penso de pressa, el cap emb bull
jugo al pati de les inquietuds

Et tenia a tu però em faltava jo
i ara ja no sé res de tu
però estimo el món

I avui que et faig una cançó
vull regalar-te aquests acords oberts
al teu món...

Rellotge amb cara de velocitat, la vida és tota feta de llum, les ones que parlen amb les roques, mirant de sobreviure dins el gran aparador, la por d'acostar-te a l'èxit o al fracàs,... m'encanta!

Un món per estrenar és un àlbum ple d’històries i situacions quotidianes però enfocades de dins cap enfora, fugint de la superficialitat dels personatges que sovint interpretem i en el seu lloc parant atenció a les sensacions i emocions que realment ens mouen o ens bloquegen; vist tot plegat, és clar, des del prisma d’en Martí i les seves vivències.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada